Tracy E Lnh

Want a full refund

I didn't order this app, but was charged $39.95 and I want my money back.
View full review
Loss:
$40

Preferred solution: Full refund

Memphis S

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Horrible Business

They charged me for two years after I canceled, then tried to offer me six months even though I never used their service. They suck.
View full review
Loss:
$720
Cons:
  • Are horrilble

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Do Not buy from them

Kolden Lyv

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer

Very disappointed

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Adaptedmind - Very disappointed
Just a bunch of cartoons and not really interactive. Too much unnecessary nonsense being taught to the children. Also, It's not $10 a month. When you sign up you have to add an extra $10 for reading then $10 for social studies etc. etc. Beast academy.com tops this by far.
View full review

Preferred solution: Nothing

User's recommendation: You can do better

Amy O Vnh

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Charged for 6 months after canceling

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Would love a refund for the last 6 months+ that weve been charged and had canceled already. On the app It would freeze up every time I tried to hit the cancel button but one finally went through supposedly and so we havent used the service for months.
View full review
Loss:
$60
Pros:
  • Practicing math
Cons:
  • Horrible customer service

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Proceed with caution

Ashley Kei

Adaptedmind - Ongoing Rip-OFF

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I contacted Adapted minds last year and wanted to stop the monthly service I feel like we never signed up for. In any event the person ostensibly from Adapted Minds advised that as a parent, I would have to create a parental account to cancel my child's account.

You guessed it, this was next to impossible by design, and I remember calling them again with what I had discovered and to please remove us from their client list. I just discovered they have been tapping my account for $9.95 all this time. I searched and found they are a subsidiary of a Delaware Corp. named Gloworld LLC with registered owners Kumar Kota and Amit Modi.

They are located at 4930 Watson Circle, Santa Clara, CA 95054. 408/345-**** I recently called the above number twice asking for a return call from one of the "principals." Was promised call in 24-48 hours.......no call.

I have stopped further larceny from my account, and aim to pursue the remainder of my stolen money. Many others similarly effected, I hope this information helps.

Adaptedmind Reply:
Hi Gina - we're sorry you had a negative experience closing your account. Do you have outstanding concerns we can help with?
View full review
Cons:
  • Complete sham
Reason of review:
Not as described/ advertised
Loss:
$240
Preferred solution:

Full refund

1 comment
Guest

UPSET AND DISAPPOINTED, CAN'T REALLY DESCRIBE MY FEELINGS RIGHT NOW! WE PUT OUR ACCOUNT ON HOLD AND THIS COMPANY STILL REMOVE THE FUND FROM OUR ACCOUNT AND OUR CHILDREN ARE STILL BLOCKED FROM USING THE SITE. WE NEED A CLASS ACTION SUIT AGAINST THESE PEOPLE.

Tracy E Lnh

Want a refund and everything cancelled through this app

I didn't order this app and you all charged me 39.95 yesterday. I'm not paying $5 to fill out some form.
View full review
Loss:
$40
SHADAB K Yox

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

For my money back with no wait

Adaptedmind - For my money back with no wait
Please send my money I have been waiting for your reply long time. Let me check in the future if I have any requirements I will recommend you to my friends or colleagues. Humble request to return my money thank you so much ito in advance
View full review
Loss:
$20
Pros:
  • This is very good for the kids
Cons:
  • Kids should be join

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Please send me money first let me check in the future if I need

Marletta C

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Washington, District Of Columbia

I don’t know about this service

Adaptedmind - I don’t know about this service
Adaptedmind - I don’t know about this service - Image 2
Im not aware of this contact some one *** in my information because I didnt authorize this transaction at all. And a payment was taken out of my account for something I didnt authorize I would like to have my money back in my account I dont know what this service is All about thats not right for them to take my money like that this was the first time seeing this information Im hoping that I can get my money back in my account I didnt authorize this at all you can contact me at 202344**** or email me at mArletta164@***.com
View full review
Resolved
Sarah K Zym

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Resolved: Error in multiple choice jellyfish question

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Wanted to notify you that there is an error in the amazing jellies question (grade 1). They ask what a nematocyst is and the correct answer is answer C not B. Could this please be corrected. It was quite frustrating when my daughter got it wrong.
View full review
Pros:
  • Fun for kids
Cons:
  • Has errors within it

Preferred solution: Correction in the app

SHADAB K Yox

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Unsubscribe

A purchase transaction has been made on your account: Amount: 37.13 QAR Merchant: 707-652-****ADAPTDMIND +170******** USA Account: SAV Time: 12:02:14 Date: 12-02-2024 Available balance is: 14.39 QAR. For disputes call 4445**** please Unsubscribe my account
View full review
Loss:
$20

Preferred solution: Full refund

Anonymous
map-marker Perth, Western Australia

Never heard of this company

I have had two transactions of $15.29 taken from my account this month. I have never signed up or even heard of this company until now. It's based in the USA I do not live in the USA I also do not have primary school aged children. I have had to cancel my bank card now and I have lodged a dispute with my financial institution.
View full review

User's recommendation: Avoid!! Everyone else is saying the same thing

Edward M Wxu

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Cancellation

Adaptedmind - Cancellation
Im being charged for something Im not using. Either cancel my account or I will change my debit card information and your charges going forward will not go through. I can not log into account and cancel that way which is why Im canceling I havent had any access to app
View full review

Preferred solution: Full refund

Anonymous

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
| map-marker Prague, Hlavni Mesto Praha

Still being charged after canceling my kids’ membership

Adaptedmind - Still being charged after canceling my kids’ membership
Canceled my membership, yet, Im still being charged a lot of money for something my kids havent used in eight months.
View full review
Henok A Jqv

Need to speak to customer service agent

I would like to cancel the subscription since my son hasnt found the adapted mind helpful. However, it is difficult to cancel subscription.
View full review
Loss:
$50
Cons:
  • Not helpful

Preferred solution: Cancel subscription

Tierra J Wvg
map-marker Austin, Texas

Keeps charging me after I cancelled

I been cancelled months ago why am I still being charged?! I specifically called and told customer service we hadnt been using adaptmind for months so I wanted to cancel customer service acted upon this was resolved but here I am months later still being charged!
View full review

User's recommendation: Don’t do it!

Sindy Ntw

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Plumstead, Greenwich

Cancel and get money back

I cancelled this a long time ago And they are still taking money from my bank I have also try to contact them but unable too I would like all my money returned Have you a contact number Kind regards
View full review

About

Summary

AdaptedMindis a company that focuses on providing educational services. It operates only within the borders of the United States. The company is a newcomer on the market. AdaptedMind specializes in providing numerous services like math courses, reading courses, group lessons for children and many more. The company also provides toll free consultations. AdaptedMind offers free math worksheets and problems for children between first and sixth grade. The company also provides on-site customer support. On top of that AdaptedMind offers numerous narrow-specialized curriculums for children of all ages.

Adaptedmind reviews and complaints

Adaptedmind is ranked 263 out of 1717 in Education category

Area Served

Australia

Payment Methods

PayPal

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article